4 septembrie 2016

Fragment Notiţe din Jurnal

Pe zi ce trece, mă tot iubesc pe mine din ce în ce mai mult. Îl iubesc pe Dumnezeu pentru creaţia lui Divină, ce-a dat în mine. Mi-a dat iubire, înţelepciune, înţelegere şi respect de sine, maturitate, echilibru. Mi-a dat pe oameni dragi lângă mine. Un lucru minunat, mi-a dat credinţă care devine din ce în ce mai puternică în mine. Credinţă e un lucru sfânt în oameni, care nu se pierde niciodată, dacă omul vrea să rămân singur pe lume. Te iubesc Doamne şi Îţi Mulţumesc că eşti în mine, şi alături de mine. Şi-mi araţi lucrurile cele mai bune.
Îmi arăţi calea pe care trebuie să o parcurg, îmi arăţi menirea mea pe acest pământ şi mă faci să lupt pentru cee ce trebuie să devin. Dumnezeu mă conduce pe drumul cel bun. Undeva va trebuie să ajung. Numai Dumnezeu ştie, ce nici tu nu ştii ce te aşteaptă în viitorul tău sau ce-ţi este sortit.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu