30 ianuarie 2011

O fila de ceea ce simt!!

Nu am scris de mult, ceea ce simt de fapt si ceea ce vad, sunt unele lucruri pe care le vezi cu adevarat si nu poti sa le exprimi asa cum sunt. Am fost parca intr-un labirint ingust, intunecos si umed, unde nu aveai scapare, daca nu aveai credinta si speranta,dorinta, ambitie, putere, forta si incredere in tine, ca intr-o zi vei putea iesi cu capul sus si nevatamat. Mergand asa prin tunelul ala, am simtit ca voi iesi de acolo.  Cans iesi dintr-un astfel de loc simti cu adevat o usurare,liniste si o bucurie imensa.Simti cu adevart ca ai iesit la lumina si poti vedea ca afara e soare si lumina.
In acel labirint simti, ca nu poti iesi afara, ca esti captata intr-o lume ne mai auzita, unde, lucrurile sunt intr-un haos, plina de amaraciune, nemultumire si neajunsuri, certuri si tot felul de reprosuri. Asta de fapt este lumea in care traim noi. O lume in care simti ca nu mai ai aer si  te sufoci in propria ta mizerie.
Nu vreau sa vorbesc de astfel de lume, simt ca viata mea e multa mai vie si interesant care te face sa supravietuiesti si sa lupti pentru a simti si pentru a vedea cu ocheanul oaceanul si un paradis de nedescris.
Ce simt de fapt e ca o usurare, liniste si o bucurie imensa, care ma face sa ma zbor ca o pasare spre
Asa ma simt si acuma, tot timpul ma-m caracterizat ca o pasare care zboara deasupra muntilor, apelor si a continetelor.
 O pasare care zboara la inaltimi nebanuite si  ne mai auzite de fapt, ce doreste sa simta puslul vietii si a pasiunii pe care o traieste zi de zi si noapte de noapte, ma face sa mi doresc sa explorezi lumi necunoscute si
in cautari de lucruri exciptionale
Sunt o pasare care zboara desupra oceanelor, muntilor, vailor si marilor, cu aripiele desfacute, simt cum aerul imi zburleste penele mele albe.

Cand am vazut aceasta poza parca ma-m vazut pe mine un pescarus liber zburand deasupra marii si vazand lumea de sus. Mia placut aceasta poza foarte mult.

E greu sa fii o pasare care zboara intr-o o lume in care banii si puterea este pe primul loc si nu mai conteaza frumuseatea naturii si a vietii, a iubirii si altor lucrurii cu care se hraneste sufletul omului zi de zi.Fiecare om isi are un rost in viata lui, cu care se ghideaza cu care se aseamana cu un animal si cu o pasare.
 Eu ma simt un pescarus care zboara si e liber sa faca ceea ce vrea si sa zboare unde vrea.
E frumos sa visezi cu ochii deschisi, dar asta e un simplu vis ca te inalta pe culmile fericirii si din pacate trebuie de coborat cu picioarele pe pamant. Asta e viata.. e dura doar!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu